Śledzę...

piątek, 25 stycznia 2013

nie ma to jak dobrze zacząć dzień w pracy...

O mało bym zapomniała co mnie dzisiaj spotkało w pracy, tak na dzień dobry. Pierwszy telefon jaki tego dnia odebrałam był dość nietypowy:

Ja: Dzień dobry tu hotel ************, nazywam się ****, w czym mogę pomóc?
Gość: Witam, zarezerwowałem u was pokój i chciałbym tylko zapytać czy można przyjmować gości?
Ja: Można ale tylko do godziny 22:00.
Gość: Ale ja chcę na dłużej bo to o dziwkę chodzi...
Ja: Słucham???
Gość: Znaczy się chciałbym zamówić sobie panią do towarzystwa, ale na całą noc... Chyba, że Pani byłaby zainteresowana? Mam dużego...

...

3 komentarze:

  1. Zawsze wydaje mi się, że takie rzeczt to tylko w filmach.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaa... Nie wierzę! :/ Co za typ!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety takie rzeczy zdarzają się i w rzeczywistości i najczęściej to mi się przytrafiają :/

    OdpowiedzUsuń